söndag 26 december 2010

Realisation

Idag har det blivit en del inköp för min del. Om det är något som jag är bra på så är det att slösa pengar!
Köpte kläder för 900 kr men allt som allt skulle det ha kostat 2400 kr. Så det känns bra. Som jag brukar uttrycka mej så "tjänade" jag 1500 kr. Haha om man nu kan tjäna pengar genom att handla??!! (slänger in en bild på mina fynd senare.)

Jag, Peter och Nina & Ante lunchade på Café Piteå, riktigt mys.

Sedan kom pappa, mamma, syster & Silia över på fika och latté hemma hos oss. SOM jag älskar våran kaffemaskin. Enkelt, snabbt och gott blir det :) Min favorit för tillfället är Marabou´s varma chokladdryck.


Imorgon börjar arbetslivet igen. Jag ska vara på Munkbergas förskola under alla mellandagar. Det ska bli trevligt och se hur läget är där. Tycker deras lokaler är riktigt mysiga iallafall, högt i tak och ligger i samma hus som demensboendet. Blir dock en mjukstart imorgon, slutar kl 11.30. Så det blir skönt. Jag känner att min kropp har verkligen vänt på dygnet. Fattar inte hur jag kan lyckas med det på tre dagar? men det har jag lyckats göra iallafall. Jag skyller på att jag läser en så sjukt bra bok, punkt.



God fortsättning mina vänner.

1 kommentar:

  1. Jaha ni var där och åt? Om det var i söndags så prata P med P och ni skulle på BB.. När ska vi ses då? KRAM :)

    SvaraRadera