lördag 25 december 2010

Premiär

Jaha då har jag ägnat lite tid till att fixa i min nya blogg. Cred till mej. Däremot vet jag inte om jag ska ha det så här, men det duger ganska bra för tillfället. Är så glad att jag bytt bloggsida, (Tack Jonna) det var då mycket lättare att fixa och grejja med header här. Min jul har hittills varit helt underbar. Igår var vi hos min mor och far i Sjulnäs. Både min och P:s familj firade tillsammans.  Vi åt god mat,godis, drack glögg och vi "barn" spelade kort.( Barn är alltså jag, Peter, Andreas, Jenny och Nina.) Fick även för första gången i mitt liv spela jultomte. Silia gav världens grimaser till mej när jag stod där och delade ut julklappar till henne. Hon låtsasgrät till och med där ett tag, hon tyckte nog att det var väldigt märkligt.
Jag hade även tydligen varit snäll i år också, fick fina klappar av mina nära och kära. Men av alla materiella julklappar så var den finaste att få fira julen med min syster och Silia. Det hade jag då aldrig trott tidigare i höst. Det är trots allt inte ofta man får umgås med dem, så jag försöker passa på så mycket som möjligt nu när de är här. Idag hade jag och P först tänkt festa men vi blev för bekväma helt enkelt. Tycker julen är så mysig när man bara får "vara" och mysa hemma med familjen, gott och någon bra julfilm. (Ja, jag kan erkänna jag är väldigt familj och släktkär.) Jag sparar mitt festhumör till nyår och trettondagsafton. Blir eventuellt att styra trettondagsfest här. Vi får an se hur allt blir.

Imorgon blir det mellandagsrea med Ante och Nina. 
Sedan bjuder vi upp på julfika till mors, fars, syrran och mosters gullunge.

Jag är så lyckligt lottad som är omringad av världens finaste familj, släkt och underbara vänner. Vad skulle jag göra utan er!!! Ni förgyller min tillvaro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar