söndag 2 januari 2011

Vilken helg,

Det blev en "händelserik" helg, men samtidigt väldigt lugn...och det behövde jag.

Livet är verkligen ingen dans på rosor.
 

Nu ska jag och Peter fortsätta se Sjätte sinnet.

God fortsättning alla.

2011 ska bli ett helt underbart år! Sikta mot stjärnorna!




Liten årskrönika 2010

  • Tog förskollärar/grundskollärarexamen den 23 januari. Wiho nu hade jag äntligen blivit "vuxen" och forslades ut i det riktiga arbetslivet. Student kan man inte vara hela livet. Fast det är jädrans kul. (dock mindre kul när man inte får så mycket pengar på kontot.)
  • Fick mitt första längre vikariat som Förskollärare i Munksund. <3
  • Var i Thessaloniki med älskade i två veckor.
  • Sparkade boll i vanlig ordning. (detta år spelade vi i div.3 och höll oss kvar, BRA av oss!!)
  • Blev helt plötsligt lagets höger ytterback och förvånansvärt trivdes jag riktigt bra med det :)
  • Hann ha håret i alla dess färger såsom; rödbrunt, koppar, halvers orange, blond, mörkblond med brunt i, sedan mörkbrunt för att sedan avsluta året med att ha det riktigt kort med kopparröd och svart i.
  • Skulle springa Tjejmilen i Stockholm med Jessica men självklart går jag och skadar ledbandet på en seriematch veckan före loppet. Det blev att vara en hejande hoppande kryck-lotta istället.
  • Silia fyller 1 år och jag får vara med och fira henne.
  • Ante och Nina förlovar sig <3
  • Jag slutar med min älskade fotboll pågrund av mitt ledband och mina dåliga knän. Många tårar har fallit för detta, men det är bara bita ihop och inse. Jag vill inte att mina knän ska vara helt söndertrasade när jag är 30.
  • Börjar mitt "nya" träningsliv med att Korpen-träna. Framförallt Styrkemix.
  • Fick ett vikariat på Cypressens förskola, heltid. <3
  • Jobbar för sista? sommaren på Mogårdens äldreboende. Kommer sakna!
  • Såg Lars Winnerbäck för 4:e (?) gången live. Jag och Nina stod självklart längst fram och bara njöt av stunden.
  • Peter överraskar mej med att skaffa en efterlängtad VIT julgran.
Kommer inte riktigt ihåg allt som hänt. Detta är bara det jag kunde komma på som hastigast.
Förmodligen har det hänt så mycket mer under året.

Ett år går verkligen fram så fort och jag hoppas att 2011 blir ett fint år med mycket kärlek och glädje tillsammans med nära och kära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar